Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų taryba – nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija profesiniams bei bendruomenės ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro mokyklos vadovybė, visi mokykloje dirbantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai, sveikatos priežiūros darbuotojai, psichologai, kiti ugdymą organizuojantys darbuotojai. Į posėdžius gali būti kviečiami kitų savivaldos institucijų atstovai.

Tarybai vadovauja mokyklos pavaduotojas ugdymui.

Posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį. Į posėdžius gali būti kviečiami ir kitų mokyklos savivaldos institucijų atstovai. Prireikus gali būti kviečiamas neeilinis tarybos posėdis. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 tuo metu dirbančių tarybos narių.

Tarybos nutarimai priimami dalyvaujančių balsų dauguma.

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų funkcijos:

  • aptaria praktinius mokyklos reformos įgyvendinimo klausimus;
  • analizuoja mokyklos ugdymo procesą ir numato šio proceso tobulinimo būdus;
  • analizuoja įstaigos veiklos ir ugdymo programų realizavimą;
  • aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią mokyklos veiklos kryptį ir regiono švietimo nuostatas;
  • skatina inovacijų paiešką ir patirties sklaidą;
  • kartu su mokyklos pagalbos mokiniui specialistais, sveikatos priežiūros darbuotojais, sprendžia vaikų sveikatos, saugios veiklos, korekcijos, poilsio ir mitybos klausimus.